1. ملصقات للواتس اب و آي مسج ، اكثر من ٥٠٠٠ ملصق سهل الاستخدام. لتحميل التطبيق
حالة الموضوع:
مغلق
  1. romance-womane

romance-womane سيدة جديدة

اولا مرحبا أنا عضوه جديده واتمنى ان تقبلوني صديقه لكم ، واحببت ان اشارك بموضوع اتمنى ان يعجبكم
    لقد علمت بمعجزه في الكويت وهي معهد بيوتي تك الصحي فهو الوكيل الوحيد في الكويت ومنطقة الشرق الاوسط للعديد من اجهزة التجميل الحديثه بدون جراحه لكبرى الشركات العالميه
    يعني يا بنات اللي تبي تنحف او تشد وجهها او تسوي في بشرتها اي شي او يطلعلها شعر مثلا لو شعرها خفيف او تعمل تنسيق للصدر او اي شئ تجميلي وما تبي جراحه تروح معهد بيوتي تك الصحي وترى اسعارهم وايد حلوه مو غالي وانا جربته واستفدت منه جدا علشان شذي حبيت اقولكم عليهم، وهناك بس رحت اول مره سوولي كشف على يد اخصائية تجميل وفتحولي ملف مجانا ومكان جدا راقي
    ممكن تكتبون اسمه على جوجل وتشوفوه وبس تجربونه ادعو حجي
    وياريت اي وحده جربت اي شي وجاب نتيجه معاها تقولنا
    وشكرا
    الموضوع الاصلي : معجزه في الكويت | من القسم : العناية بالبشره والجسم | الكاتب : romance-womane
  2. ســكــون الــروح

ســكــون الــروح سيدة جديدة

تسلمين يارب
    طيب عنوانه وين او له فروع ولا لا

3. ام خالد

ام خالد سيدة جديدة

مشكوووووووووره ياقلبي وتقبلي مروري
  4. Maali

Maali سيدة جديدة

مشكورة ي قلبي ..

تسلمين ....
  5. purpoison

purpoison سيدة جديدة

تسلميلنا يااااااااااااااااااااارب
  6. نور الدنيا

نور الدنيا سيدة جديدة

فيه احد جرب ؟؟؟
  7. NaNa_q8

NaNa_q8 سيدة جديدة

معقوله !!

مادري احس جذابين

يسلموو
  8. مليكا

مليكا سيدة جديدة

يسلموووووووووووووووووووووووو
    نتمنى المزيد
  9. s.al-wazzan

s.al-wazzan سيدة جديدة

مشكوووووووووووورة
  10. الهجر

الهجر سيدة جديدة

عطينا العنوان وين ؟
  11. FOLA

FOLA سيدة جديدة

Salmiya

يا جماعة يا بنات يا كويتيات لبنانيات مصريات سوريات اردنيات فلسطينيات
    عشان انتوا اكتر ناس بتحبوا جمالكو وتحبوا تعملو نيو لوووك
    البيوتى تك طريق مظلم
    هتدفعى اللى وراكى واللى ادامك
    وللأسف مافى اى نتيجة
    انا واحدة دااااااااااايسة البيوتى تك لانى كنت اعمل فية من قبل ما يدخلة ناس وانا اخصائية واللى فيكو عايزة أى معلومة ايا كانت تسالنى وانا ان شاء الله هافيدها عن مركز البيوتى تك
    بس للعلم انا تركت هالمكان من حوالى 9 أشهر يعنى اذا فى اجهزة جديدة معنديش فكرة عنها
    ولكن احب اقول ليكم ان الفترة اللى اشتغلت فيها فى المكان دا هو كان العصر الذهبى للبيوتى تك
    بس الحين فى النااااااااااااااااااااااااااااازل
  12. FOLA

FOLA سيدة جديدة

على فكرة انتى اذا فعلا كنت رحتى البيوى تك واستفدتى فانت اللى ستحقى التقدير لانك استفدتى بمجهودك انتى مش بعلمهم ولا خبرتهم ودا كلام من واحد عاشت مع البيوى تك سنة كاملة وبدات معاهم من ابل ما الناس عرف يعنى اية بيوتى تك وكمان انا اللى كنت برد على استفسارات الناس والاخصائية اللى شوفتوها على الراى(جويل الحشاش)صاحبى الفكرة اللبنانية هى اول واحدة كانت بتدحك على الناس الطيبة اللى بتيجى ترمى فلوسها فى الارض وتقول انهم هما اللى خلونا نعرف ندحك عليهم من استلامهم وياسسهم وكل الاخصائيين اللى فى المركز من أول المديرة لغاية الغفيرة محدش كان بيعمل بيوتى تك مع اننا ممكن ناخد جلسات مجانية ودا لاننا عارفين اللى فيييييييييها

من واحد دايسة البيوتى تك
  13. FOLA

FOLA سيدة جديدة

على فكرة الجلسات انا هاقولكو اسعارها عشان متزعلوش وعشان كمان تصدقونى
    الجلسة مفردة 62 دينار
    12 جلسة ب 750 دينار تدفعيهم على مرة واحد تاخدى 3 جلسات مجانا
    تدفعيهم على مرتين تاخدى جلستين
    وفى جهاز اسمة اكسى تاتش للتقشير الوجة ودا بيبهدل الوجة الكريستال احسن واوفر
    ال بى جى جهاز مش للتخان زى ماهما بيفهموكو دا بس بيعالج السليولايت بنسبة متوسطة ودا موجود فى أماكن كتير جدا
    السولاريوم للون البرونزى وبردة مش فعال ها الاد
    أما بالنسبة لقسم العناية بالبشرة فدا اوك بس شوية غالى بس المكان كلاس للى عايز يتمنظر
    الصالون حلو بردة بس وايد غاااااااالى السيشوار من 8 الى 12 دينار حسب الشعر والقص شرحة
    وفية اليكو اكوا جولد دة فرد للشعر ما بيفرق عن الويلا والجلات شى بس سعرة من 180 دينار الى 800 دينار حسب طول الشعر
    وشكرا

من واحد دايسة البيوتى تك
  14. FOLA

FOLA سيدة جديدة

طيب عالعموم يا جماعة البيوتى تك اوعو تروووووووووووووووووووحوا أرجوكو بلاش تشجعوا النصابين دول اكتتر من كدة انا كنت بشتغل معاهم وللأسف كنت بشترك فى النصب دة بس ربنا رحمنى منهم وبعدنى عن وشهم لانى اعتقد ان كان حرام الفلوس اللى بتيجى منهم وفعلا مكانش فيها بركة .
    وعلى فكرة الاخصائيات اللى اخدوا شهادات معتمدة كلهم سافروا واللى موجودين مش معاهم اى شهادات دول حافظين و من اسراهم ان اللى كانت تيجى تشتغل عندهم كانوا يكتبولها تقول اية بالظبط بس محدش عارف ولا فاهم حااااااااااااااجة
    لا حول ولا قوة الا بالله:sad_smile:
    صحيح كما نسيت اقول ان الصور اللى عندهم دى صور جاية فى الكتالوج بتاع الجهاز
    بس خلاص
  15. aljroo7

aljroo7 سيدة جديدة

السلام عليكم

انا جربته بس ما فرق معاي وايد ومحد لاحظ انا سويت نظام التنحيف سويت 6 جلسات قطيت فلوسي والتزمت بس ما شفت النتيجة اللي تفرق وايد
    تحسفت وبديت اسوي نظام ريجيم
    بس ما سويت شي ثاني
    اما من ناحية تعاملهم جدا راقي والمكان يفتح النفس
  16. بنت الملازم سالم

بنت الملازم سالم سيدة جديدة

شوفوا بنات اهوا جدام مدرسة الامل الهندية الي بالسالمية

بصراحة رحتلهم ودخلوني على خبيرة الشعر انا واختي وتوقعوا شصااااار والله ثم والله يا بنات مت ضحك
    الخبيرة على قولتهم طلعت صالونه كانت تسوي تسريحات بصالون بطقة بمنطقتنا والله قعدنا نضحك

هذي بالنسبة لتجربتي وانا ناوية يابنات ابدا بجلسات ال ( lpg ) اضمن اذا تبوون سووا بحث عنها
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    وهذي تجارب البنات عن مركز بيوتي تك::

--------------------------------------------------------------------------------

السلام عليكم آنا رحت حق موكز بيوتي تك وشفت المديره وإقنعتني إنه شكل بطني راح يتغير والجلسه الواحده 60 وإذا تبين تدفعينهم مره وحده يصير 740 أو تدفعين دفعتين على 370 كل دفعه حق 6 جلسات
    والصراحه قلت خل أجرب 6 جلسات ودفعت 370 بس ما إستفدت أي شي شفت الإعلان وشدني بس حرام إتقطون إفلوسكم على الفاضي
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------
    انا عالجت عنده بشرتي وكان زي قلته قطيت فلوس عالفاضي وخالتي عالجت السواد الي تحت اباطها راح نهائيااا وبعد يومين بسس صاااااار اسسسسود اكثر من قبل بوايد..حتى يوم راحت عند دكتورة الجلديه زفتها قالت هذول يقصون عليكم بس يبون فلوس
حالة الموضوع:
مغلق

مشاركة هذه الصفحة