1. ملصقات للواتس اب و آي مسج ، اكثر من ٥٠٠٠ ملصق سهل الاستخدام. لتحميل التطبيق
  1. اميرة الرومانسية

اميرة الرومانسية سيدة جديدة

انشاءالله ناوية اسافر القاهرة بعد كم يوم ابى اعرف احوال الطقس فى مصر هالفترة والاماكن السياحية اللى اقدر اروح لها مع امى وشنو رايكم بفندق حراند حياة من ناحية نظافة الغرف وخصوصا الغرفة الثلاثية كلوب مع افطار هل هى واسعة او ضيقة وابى اعرف عن اماكن التسوق غير مجمع سيتى ستار وجنينة مول واركاديا مول وشنو اقدر اتسوق من مصر وغير موجود عندنا فى الكويت وابى اعرف اسماء الكريمات للبشرة يحضرونها من مصر ومفيدة حيل للبشرة من كريم اساس وبودرة للوجه و000الخ وابى اعرف اسم دكتور شاطر بعالج انكسار الكتف وعنوان عيادته وطريقة علاجه عشان اعرض حالة امى عليه لانها يداها الاثنتين طايحة عليهم وفيهم كسر وعالجتها بمستشفى السلام وتحسنت حالتها وايد بس ما تقدر ترفع ايدينها لاعلى فارجو كم تدلونى على دكتور فى مصر او علاج طبيعى يفيد حالتهاوالله يجزى اللى ترد على الجنة وييسر لها امورها:rose::rose::rose:
    الموضوع الاصلي : ضرورى للى سافرت مصر | من القسم : قـسـم السياحة والسفر | الكاتب : اميرة الرومانسية
  2. نهى القرشى

نهى القرشى سيدة جديدة

اهلا بيكى فى مصر وباذن الله ماما تتحسن صحتها والف سلامة ليها
    ردا على اسئلتك 0000
    الجو هنا جميل جدا دلوقتى مش حر ومش برد فى مصر عموما
    بالنسبة لكريمات البشرة انا بحب اوى olay ومش باستخدم غيره لكن اعتقد انه متوفر عندكم وده طبعا لعلاج البشرة اما بالنسبة لكريمات الاساس و بدرة الوجه وخلافه منتجات اماندا جيدة جدا وبرده هى الوحيدة اللى باستخدمها خاصة وانى مدمنة ميك اب
    بالنسبة للاوتيل اسمع الناس بتشكر فيه
    بالنسبة لاماكن التسوق فعلى حد معلوماتى اسمع عن خان الخليلى و الحسي و الموسكى لكن منتجاتم شعبية شوية اعذرينى انا من سكان الاسكندرية وخبرتى فى القاهرة قليلة لو ناوية تنزلى اسكندرية قولليلى وانا ادلك عن كل شبر فى اسكندرية
    اما بالنسبة للدكتور انا معرفش حد لكن ممكن اسال و اقولك
    آخر تعديل: ‏15 مارس 2010
  3. اميرة الرومانسية

شكرا كثرا يانهى وانا سبق وان زرت الاسكندرية وحقا انها بلد روعة جمال الجو ونظافة البلد والناس الراقية فى تعاملها ومجمعاتها الراقية فعلا بلد ارستقراطى وبالفعل كريم اساس اماندا روعة قليل فى حقه بس اسأل هل بودرة الوجه لأماندا تنفع للبشرة الدهنية واى رقم للبودرة مناسب للبشرة القمحية وابى اعرف هل هتاك افلام سينما جديدة تعرض فى دور السينما وماهى اسماؤها
  4. برنسيسة الشرق

برنسيسة الشرق سيدة جديدة

يمكن افيدك بالنسبة للدكتور مرة ممتاز لحالة الوالدة ربنا يحفظها بس اعطني يوم أويومين ادورلك على كرت الدكتور وذكريني على الإيميل so1so100@yahoo.com
  5. نهى القرشى

نهى القرشى سيدة جديدة

انا كمان قمحية زيك ودلوقتى بستعمل بودرة ( سمر كيك ) المائيةوهى 2فى1 يعنى كريم اساس وكمان بودرة وبصراحة استريحت فيها لأنى بكدة اختصرت خطوة فى الميك اب وجربيها وقوللى راي وسعرها كمان مناسب جدا
    اما بالنسبة للسينيمات فهى كتيرة جدا و النظيفة منها موجودة فى المولات ومن الافلام المعروضة
    ولاد العم - امير البحار - الاكاديمية - حد سامع حاجة - البيه رومانسى
    واشكرك جدا على الشعر اللى قولتيه فى اسكندرية و ياريت لو جيتى اسكندرية قريب نتقابل واعرفك بيها اكثر
  6. بنت الإمارات

بنت الإمارات سيدة جديدة

هلا حبيبتي بالنسبه للاسواق عندج شارع روكسي ماشاء الله كبير ومتفرع و تقريبا كل المحلات فيه و حتى الجلابيات الي تكون في كرداسه بتلقينها موجوده
    و المولات طبعا و عشان السكن عندج الفور سيزون و فندق السيتي ستار
    و بالنسبه للوالده الله يعافيها احس الهند شاطرين في العظام و بعد عندهم مصحات للعلاج الطبيعي
    و إن شاء الله تسيرين مصر و تستانسين

7. اميرة الرومانسية

مشكورة يابنت الامارات يادار الحى وماقصرتى وعسى الله يسعدج طول العمر
  8. alloy

alloy سيدة جديدة

السلام عليكم
    اول شي الله يشافي الوالدة ويخليها لكم يارب

بالنسبة للدكاترة الزينين في مصر تقدرين دقين على المكتب الصحي الكويتي الي في مصر او تروحين لهم مكانهم في شارع شهاب مقابل ماكدونالدز اهما ايفيدونج انشالله
    بانسبة حق السوق عندج ملحق رمسيس و شارع شهاب في محلات وايد

مشاركة هذه الصفحة